dinsdag 2 juli 2013

Essence all about matt!

Essence all about matt1

Hallo meiden,
deze fixing powder kost 2,99 en is te koop bij het Kruitvat.
Deze poeder is om je gezicht te matteren.
Ik vind de poeder heel fijn omdat als ik een glimmend hoofd heb hoef ik alleen even met een kwast eroverheen en dan op mijn gezicht en het is weer mat.  


Zoals je kunt zien is de poeder in de verpakking wit maar als je hem op je gezicht doet wordt hij transparant. Ik breng hem het liefst aan met mijn Powder Brusch van ELF (eyes lips face).

Ik heb al van veel mensen gehoord dat deze fixing powder erg op die van mac lijkt.
Want die heb ik natuurlijk niet. Je hebt deze poeder ook in een losse variant maar ik heb de vaste die vind ik fijner werken. De losse poeder kost volgens mij 3,49. De verpakking vind ik ook heel mooi. Alleen jammer dat de deksel snel afbreekt. Het is nog niet bij mij gebeurd maar wel bij Lotte en anderen mensen waarvan ik de blogpost gelezen heb.
Ik vind de poeder dus heel fijn voor het geld.

Een nadeel is dat als je te veel van de poeder aanbrengt hij soms een witte waas achter laat.

Deze review is geschreven door: Pleun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten