dinsdag 9 juli 2013

Rexona aloe vera Dry Deo Stick

Rexona aloë vera Dry Deo Stick

Hallo meiden,
Ik heb deze deo pas nieuw! Ik had hem met fleur gekocht omdat die nou 2 voor 4 euro was bij het Kruitvat. Normaal zijn ze volgens mij 2,89 per deo. Ik vind de deo fijn werken en de geur blijft lang hangen. Op de verpakking staat dat de deo 48 uur zou moeten blijven hangen. Nou dat is wel ovendreven lang. Hij blijft wel de hele dag hangen bij mij. En al zou de 48 uur blijven hangen je was toch elke dag je oksels! De verpakking vind ik heel erg mooi en handig. Eigenlijk staat alles erop wat je moet weten. Het is ook fijn dat die geen gele of witte strepen afgeeft. Bij de verpakking zit een dop en een soort ding zodat de deo niet uitdroogt. De deo is een harde droge stick, die zachter word als het in aanraking komt met de huid. Dan geeft het een soort balsem laagje af die niet plakkerig aanvoelt onder de armen. De geur is natuurlijk aloë vera! Hij ruikt heel fris en zo wil je ruiken toch?Sticks worden vaak gezien als onhygiënisch, maar zolang je ze gebruikt op een schone huid is er niets onhygiënisch aan.

Deze review is geschreven door: Pleun





Geen opmerkingen:

Een reactie posten