maandag 1 juli 2013

Kruitvat dagcréme voor de droge en gevoelige huid

Kruitvat dagcrème voor de droge en gevoelige huid

Hallo meiden,
Ik heb deze dagcrème bij de kruitvat gekocht voor 1,79 en er zit 75ml in. Het is een prima dagcrème hij is niet super goed maar hij is ook niet super slecht. Er zit aloë vera in dat is heel goed voor je huid. Deze dagcrème zou je huid moeten hydrateerden dat doet die wel goed, en verzachten. Dat verzachten doet die bij mij niet zo goed want ik krijg er alleen maar puistjes van, hij maakt mijn huis heel onrustig. Je moet ook wel eerst goed je huid reinigen voordat je hem aan kunt brengen.



Hij ruikt een beetje naar shea butter, dat vind ik zelf altijd heel lekker ruiken. De verpakking vind ik zelf niet zo mooi hij is te simpel. Maar het is wel handig dat ze een hele lijn hebben voor de droge en gevoelige huid met dezelfde verpakkingen.

Deze review is gemaakt door: Pleun

1 opmerking: