zaterdag 29 juni 2013

Face Mask Cherry by SIX

Face Mask Cherry by SIX

Hallo meiden,
Dit masker is te koop voor 2,95 bij de SIX nu in de aanbieding voor 2,00 er zit 10ml in. Het ruikt heel lekker naar kersen en hij hydrateert heel goed. Het masker is erg dik wat ik zelf altijd wel fijn vind omdat dat fijn uitsmeert. Ik breng hem altijd met mijn handen aan en dat gaat prima. Je kunt er 2 keer mee doen maar als je jezelf echt heel goed wil verwennen dan zou ik hem gewoon in een keer opmaken.


Voordat je je masker aanbrengt moet je, je gezicht vochtig maken. Ik vind de verpakking heel mooi. Hij is heel vrolijk en hij trekt je aandacht meteen als je in de winkel staat. Het masker zelf is roze dat is natuurlijk ook heel leuk.


Deze review is gemaakt door: Pleun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten