zaterdag 29 juni 2013

Rimmel mascara Sexy Curves

Rimmel mascara Sexy Curves

Hallo meiden,

Deze mascara is erg fijn omdat hij heel erg zwart is en hij niet klontert.
Hij geeft veel volume en lengte aan mijn wimpers.
Maar voor mij maakt het niet zoveel uit welk mascara ik gebruik want ik heb van mezelf best lange wimpers.













Het borsteltje is heel flexibel en heeft korte haartjes. Het borsteltje heeft 3 bolletjes, daarmee kun je goed bij de hoekjes komen en ook bij je onder-wimpers.





Ik vind de verpakking er mooi en stevig uit zien. Hij ziet er niet zo goedkoop uit. De mascara is te koop bij het Kruidvat, Etos en bij de drogist. De prijs van de mascara is € 11.99,- voor 8ml. Hij is 12 maanden houdbaar.







Deze review is geschreven door: Fleur

1 opmerking:

  1. Ik vind dat jullie echt hele goede informatie op jullie site hebben staan. Jammer dat jullie nog niet zo bekent zijn!!
    xjes

    BeantwoordenVerwijderen