donderdag 27 juni 2013

Review Max lippenstift

Hallo meiden,

Ik heb vandaag voor jullie een review over de lipsticks van Max. Ik ga er twee reviewen :
DLC-021 Cherry Red
DLC-022 Warm Wine




De verpakking oogt een beetje goedkoop met een plastic transparante dop, maar daar stoor ik me niet echt aan. De lipsticks zijn makkelijk open te maken en het omhoog draaien van de lipsticks gaat soepel.
Als je de Lipsticks uit de verpakking haalt zien ze er best mooi uit, mooie vorm en er is er bij mij geen gebroken.

 
 
Toen ik de lipsticks ging swatchen was ik echt verbaasd, zo'n goede pigmentatie voor zo'n klein prijsje. Daar stond ik wel even van te kijken, maar het is natuurlijk we een pluspunt.
Dan maar even swatchen op de lippen dacht ik, dit is de kleur Warm Wine.






Ik vond hem erg mooi zo op de lippen maar ik dacht hoe zou het eruit zien als je het af poedert? Dus dat heb ik ook eens geprobeerd en zie hier rechts het resultaat.
 
 

Dan verder met de andere lipstick deze moest ik nu ook even op de lippen swatchen omdat ik de andere zo mooi vond, dus hier het resultaat van de kleur Cherry Red.
 
 
 
Ik heb weer precies hetzelfde gedaan als met de andere kleur. Toch vond ik de andere net wat mooier.



Als je bij de action komt moet je deze zeker eens een keer mee nemen.

voordelen van dit product :
* het kost €0,89
* het ruikt lekker naar vanille
* smeert lekker op de lippen
* blijft lang zitten bij mij ongeveer 3 uur

Dit artikel is geschreven door : Lotte


1 opmerking: