woensdag 26 juni 2013

Review Bodybutters van de Bodyshop

Hallo meiden,

Ik ga 3 bodybutters reviewen! Strawberry, Sweet lemon en Mango.



Strawberry Bodybutter: De Strawberry Bodybutter kost in de Bodyshop 6 euro en er zit 50ml in. Deze Bodybutter is heel romig en voedend ik vind hem vooral fijn voor de winter. Hij is heel voedend en hydrateert goed. Deze Bodybutter is vooral voor de normale huid.


Ik vind hem heel lekker ruiken hij ruikt heel zoet. Hij ruikt heel lekker naar snoepgoed. Ik vind de verpakking er ook leuk uitzien en de ingrediënten staan er ook duidelijk op vermeld. 




Mango Bodybutter:  De Mango Bodybutter kost in de Bodyshop ook 6 euro en er zit 50ml in. Deze Bodybutter is meer voor de zomer bedoelt en die is wat zachter van structuur. Hij is voedend genoeg voor in de zomer maar voor in de winter vind ik het niet genoeg. Deze Bodybutter is voor de normale huid.

Ik vind hem heel lekker ruiken hij ruikt fruitig en zomers tegelijk. De verpakking vind ik ook leuk en duidelijk met de ingrediënten.


Sweet lemon Bodybutter: De Sweet lemon Bodybutter kost in de Bodyshop 6  euro en er zit 50ml in. Deze Bodybutter is meer voor de zomer dan voor de winter. Ik vind hem voor in de zomer fijner want voor de winter is die bij mij niet voedend genoeg. Deze Bodybutter is voor de normale huid.


Ik vind hem heel lekker ruiken hij ruikt heel fris. En ik vind de verpakking ook leuk en handig met de ingrediënten.



De ingrediënten zijn natuurlijk en niet getest op dieren.

Deze review is gemaakt door: Pleun







Geen opmerkingen:

Een reactie posten